„Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana” mawiał Heraklit z Efezu. Wiedzą o tym dobrze pracownicy Pajmon CPT. #EkipaPajmona zmienia się dla Was i stale podnosi swoje kompetencje. Kilka dni temu pracownicy firmy z biur regionalnych w Polsce wzięli udział w warsztatach z doskonalenia umiejętności interpersonalnych, które są również ważnym aspektem kompetencji sprzedażowych.
Jak pracownicy Pajmon CPT oceniają niedawne szkolenie?
Alina: „Chciałabym jeszcze uczestniczyć w podobnych szkoleniach w przyszłości. Dobrze, że zadawaliśmy dużo pytań na temat rekrutacji i rozmowy z klientem. Otrzymaliśmy wiele przydatnych porad”.
Agnieszka: „Szkolenie było zarówno merytoryczne, jak i praktyczne. Było dużo ćwiczeń praktycznych”.
Serhii: „Szkolenie było bardzo pouczające. Przyswojona wiedza pozwoli mi używać jej w codziennym życiu”.
Artem: „Każdy mógł zadać wiele pytań. Wymieniliśmy swoje doświadczenia i poznaliśmy wiele nowych praktyk”.
Zobacz nas na: YT, I, TT, Fb, In:
Jesteśmy też obecni na Instagramie
Jesteśmy też obecni na Tik-Toku
Zobacz też nasze inne artykuły:
ZASADY zatrudniania Gruzina, Ukraińca, obywatela Mołdawii – RÓŻNICE
Jak pozyskać fachowców do przemysłu metalurgicznego? Pajmon CPT doradzi
Skuteczny onboarding, czyli jaki? Sprawdź
O czym mogą marzyć krowy? Czyli kreatywność w biznesie nie tylko od święta
Automatyzacja w polskich zakładach pracy. Jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej