PAJMON Centrum Pracy Tymczasowej

Jak mówić do pracownika, aby czuł się doceniony i zmotywowany? Złote zasady Pajmon CPT

5 zasad dobrej komunikacji z pracownikiem wg firmy Pajmon CPT. Czy zgadzacie się z tymi wytycznymi? Podzielcie się swoimi przemyśleniami.
Złote zasady: Jak rozmawiać z pracownikami

Zasady dobrej komunikacji z pracownikiem według Pajmon Centrum Pracy Tymczasowej:

1. Mów prosto i konkretnie, jakie zadanie zlecasz swojemu pracownikowi. Jeśli trzeba, zapytaj, czy Twój komunikat został zrozumiały. Mów o swoich oczekiwaniach i o tym, w jaki sposób plan ma zostać wykonany. Przekaż swój komunikat w taki sposób, aby został odebrany nie jako propozycja, tylko polecenie.

2. Zwracaj uwagę na sposób mówienia, tonację, dobór słów i tempo wypowiedzi. To istotne elementy przekazu słownego.

3. Bądź przygotowany do rozmowy, nawet na trudne tematy. Miej w zanadrzu argumenty i kontrargumenty. Nie mów w silnych emocjach, nie bądź agresywny. Krzyk jest złym doradcą. Pracownik może odebrać Twoje słowa jako atak i stracić motywację. Pamiętaj o empatii, ale konsekwentnie wymagaj wykonania Twojego polecenia.

4. Zapytaj o zdanie swojego pracownika, jego pomysły, rozwiązania, plan działania, by jeszcze bardziej zaangażował się w pracę. Niech pracownik poczuje się ważny i doceniony.

5. Podziękuj za dobrze wykonaną pracę. Gdy zadanie nie zostanie zrealizowane na czas, zapytaj: dlaczego nie było jego terminowego zakończenia. Zapytaj, jak swoją organizację pracy ocenia sam pracownik i co może poprawić w przyszłości. Mów o odpowiedzialności za powierzone obowiązki. Dąż do poprawy obecnej sytuacji.

#Pajmonisnpiruje

#Pajmonpomaga

#czwartkowyniezbednik

#CzwartkowyniezbednikPajmona

#Pajmonczwartkowyniezbednik

Pamiętaj, że to Ty zarządzasz swoją firmą. To Twoje dziecko, „Twoje klocki”. Ty zatrudniasz, a Twoi pracownicy albo decydują się na Twoje warunki gry, albo prędzej czy później dojdzie do konfliktu. Traktuj jednak swojego pracownika jak człowieka, który ma swoje cele, marzenia, gorsze dni. Ustal jednak na początku jasne granice, których nie można przekraczać. Wspólnie sporządźcie zadania do wykonania i cele, jakie chcecie razem osiągnąć. Gra do tej samej bramki może zakończyć się wygranym meczem, Waszym wspólnym sukcesem. Zwycięstwo smakuje najlepiej. My już Wam kibicujemy 😊 Jeśli zdarzy się jednak porażka, głowa do góry. Wyciągnijcie wnioski i idźcie dalej. Podejmujcie wyzwania, bo one kształtują nasz charakter. Człowiek uczy się przecież przez całe życie…

Pajmon CPT deleguje pracowników tymczasowych i stałych do różnych gałęzi przemysłu. W swojej bazie posiadamy ok. 4500 kandydatów, w tym o niszowych umiejętnościach. Zajmujemy się: outsourcingiem usług, outsourcingiem pracowniczym i leasingiem pracowniczym. Poznaj więcej korzyści współpracy z Pajmon CPT. Informacji udziela: Katarzyna Wysocka-Rybicka, Dyrektor Handlowy z Pajmon CPT, tel.: 536 345 087, e-mail: katarzyna.wysocka-rybicka@pajmon.com.pl